بی نهایت تنها...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

http://up.iranblog.com/images/idd0xjbg45sbxz5gsbx.jpg

 

دست هایم خالیست
و درونم سرشار...

پُرم از آرزوهای پوشالی

و دلم خوش است به خواب شیرین شب بو
و رهایی گیسوان بید در دستان وحشی باد...

و چه زیباست،
پشت پا زدن به آن هایی که تو را رنجاندند!

و چه خوب است،
گاه گاهی دروغ بگویی به دلت
و نگذاری که بداند،
بی نهایت تنهاست...

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت20:42---14 اسفند 1390
متن جالبی بود پرم از آرزوهای پوشالی
ودلم خوش است به خواب شیرین شب بو
وچه زیباست پشت پازدن به آن هایی که تو را رنجاندند
ومن گاهگاهی به دلم دروغ میگویم که نداند بی نهایت تنهاست
آپم بهم سر بزن


هادی
ساعت20:39---14 اسفند 1390
متن جالبی بود پرم از آرزوهای پوشالی
ودلم خوش است به خواب شیرین شب بو
وچه زیباست پشت پازدن به آن هایی که تو را رنجاندند
ومن گاهگاهی به دلم دروغ میگویم که نداند بی نهایت تنهاست
آپم بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 13:37 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com